سمعک برند ویدکس

Home » برند سمعک » سمعک یونبترون » سمعک برند ویدکس

برند ویدکس

سمعک ویدکس در سال 1956 میلادی به کوشش خاندان توفهلم و وسترمن در کشور دانمارک تاسیس شد و هم‌اکنون آن‌ها مالک و اداره‌کننده این کمپانی هستند.

ویدکس به علت داشتن فرمول تجویزی و شیوه پردازشی منحصربه‌فردش در صنعت سمعک صاحب نام است.

همچنین آن‌ها به علت تولید سمعک‌های گروه Senso خیلی شناخته شدند، این سمعک اولین سمعک کاملا دیجیتال داخل گوشی در دنیا است. سمعک ویدکس در بیش از 150 کشور جهان دارای نمایندگی توزیع محصولات و خدمات پس از فروش است.

سمعک ویدکس با بیش از نیم قرن تجربه، از پیشگامان طراحی و تولید سمعک‌های دیجیتال در دنیا می‌باشد. این کمپانی با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن و فن‌آوری روز دنیا گامی بزرگ در زمینه تولید سمعک های هوشمند وایرلس برداشته و با ارائه محصولات جدید و خدمات منحصربه‌فردش توانسته رضایت خاطر کامل کاربران را فراهم سازد.

در سال 2018، ویدکس و سیوانتوس (مالک برندهای سیگنیا، رکستون، اِی‌اِم و ادیوسرویس) با هم توافق کردند که سومین تولیدکننده بزرگ تجهیزات شنوایی به نام WS Audiology را تاسیس کنند.

از اول مارس سال 2019، شرکت WS Audiology به‌طور رسمی شروع به کار کرد. این شرکت جدید در صنعت سمعک، از ادغام کمپانی سیوانتوس با ویدکس تشکیل شده است.

مزایای سمعک ویدکس

سمعک ویدکس از اولین برندهای سمعک هوشمند و نامرئی در بین انواع سمعک می باشد که از سال ۱۹۵۶ در بازار عرضه شده است. شرکت ویدکس با تیم تحقیق و توسعه خود همواره در حال به روز کردن محصولات خود می باشد، در ادامه به مزایای سمعک ویدکس می پردازیم.
  • جلوگیری از وزوز گوش
  • وضوح و کیفیت صدا
  • نویز داخلی بسیار پایین
  • قابلیت شارژ کردن
  • فناوری کنترل اصوات بلند و ناگهانی
  • قابلیت نصب بر روی تلفن همراه اندروید یا ای او اس
  • مجهز به سیستم ضد سوت
  • گارانتی دارد
  • سریعترین سیستم پردازش صدا
  • قابلیت کنترل حجم صدا
  • سمعک ویژه نوزادان و کودکان
  • مجهز به تکنولوژی ذن

معرفی انواع سمعک ویدکس

شرکت ویدکس برای بالا بردن کیفیت محصولات خود و افزایش رضایت مشتری ، انواع مدل های مختلف با تکنولوژی های گوناگون، متناسب با سطح شنوایی و نیاز مشتریان به بازار عرضه کرده است . سمعک ویدکس براساس ظاهر، به سمعک پشت گوشی و داخل گوشی و نامرئی تقسیم می شود. دسته بندی سمعک به شرح زیر است که در ادامه به اختصار درباره هریک توضیح خواهیم داد.

 

 

 

سمعک BEYONDمختص آیفون

 

سمعک beyond در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و جزو سمعک های وایرلس است ، تکنولوژی Tri-LINدر این نوع سمعک، امکان اتصال به گوشی های هوشمند مانند آیفون و اندروید را به شما می دهد . از طریق بلوتوث یا Dex به تلفن های هوشمند متصل می شود و برنامه beyond در آیفون این قابلیت را فراهم میکند تا کنترل صدا از جمله کمی یا زیادی صدا را تنظیم کنید. این سمعک دارای فناوری ورودی صدای واقعی می باشد، به طوریکه نویز و صداهای مزاحم را به خوبی مدیریت می کند، این امکان باعث می شود که صداها را کاملا طبیعی بشنوید. از ویژگی های منحصر به فرد این سمعک، این است که با شرایط محیطی تطبیق پیدا میکند . سمعک beyondب ا باتری کار میکند و عمر باتری طولانی است و جزو سمعک های (سمعک های رسیور) ric می باشد.

 

مدل سمعک EVOKE

 

سمعک EVOKE در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد ، و در انواع مدل های پشت گوشی، داخل گوشی و نامرئی عرضه می شود . از مهم ترین ویژگی های این سمعک، فناوری پیشرفته یادگیری ماشین MACHINE LEARNING است. این فناوری از شاخه های هوش مصنوعی است. الگوریتم این فناوری طوری طراحی شده است که براساس آن سامانه ها و رایانه ها تعلیم می یابند ، و به صورت اتوماتیک، متناسب با محیط و نیازسنجی شنوایی فرد، تنظیمات لازم را انجام میدهند ، ممکن است که فردی تمایل داشته باشد در فضایی صدایی را دقیق تر بشنوند یا حتی صداهای مزاحم را حذف کند، این سمعک این امکان را فراهم میکند. سمعک ویدکس مدل EVOKE دارای پیشرفته ترین سیستم های پردازش صدا می باشد، و صدایی شفاف و رسا را به گوش شنونده منتقل میکند، همچنین قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و آیفون را دارد.
 

مدل سمعک UNIQUE

 

این سمعک در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد . قابلیت آنالیز لحظه ای صداهای محیط را دارد و متناسب با صدای فضا، تنظیمات شنیداری را انجام میدهد. به ویژه فضاهایی که باد می وزد ، صدای باد را حذف می کند و کلام و گفتگو در آن فضا را تقویت میکند. مدارات پیشرفته کاهش نویز باد در مدل جدید سمعک یونیک نسبت به مدل های قدیمی تر سبب کاهش نویز باد شده و در نتیجه کیفیت درک گفتار، افزایش پیدا کرده است .
کاهش وزوز گوش از دیگر ویژگی های سمعک UNIQUE می باشد که با استفاده از برنامه PERSONAL ZEN کنترل می شود. سمعک UNIQUE در مدل های داخل گوشی ، پشت گوشی و نامرئی موجود است. این سمعک به سریعترین سیستم پردازش صدا مجهز می باشد. وجه تمایز این سمعک نسبت به مدل های دیگر این است که امکان ورود حجم زیاد صدا نسبت به سمعک های دیگر را دارد. از دیگر ویژگی های این سمعک،دریافت فرکانس های بالا می باشد . سمعک UNIQE در رنگ های بژ ، قهوه ای روشن و به رنگ خاک رس موجود است. سمعک یونیک مجهز به سیستم پردازشی jump می باشد

مدل سمعک Dream

سمعک دریم درسال ۲۰۱۳ وارد بازار شد . این مدل سمعک با تکنولوژی TRUE-INPUT با دامنه ورودی صدا تا ۱۱۳ دسی بل صدا را دریافت میکند و صدای طبیعی و حقیقی را به گوش منتقل میکند. وجه تمایز سمعک DREAMاین است که بیشترین پهنای باند فرکانسی در بین مدل های دیگر سمعک را دارد و مجهز به برنامه کاهش وزوز صدا می باشد، همچنین سوت های مزاحم صدا را حذف می کند با استفاده از تکنولوژی TRUE SOUND SOFTER اصوات بلند را کنترل میکند و شما به راحتی می توانید در فضای شلوغ، صدا را به وضوح و شفاف بشنوید و در برخی مدل ها درپوش ضد رطوبت نانو دارد. دارای انواع مدل های سمعک نامرئی، پشت گوشی، میکرو و RTE می باشد.
این سمعک در سه رنگ بژ، قهوه ای روشن و تیره موجود است.

مدل سمعک clear

سمعک کلیر در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد . از ویژگی مهم این سمعک، تشخیص جهت بهتر صدا می باشد و صدای باد را از گیرنده حذف میکند، همچنین انواع مختلف پشت گوشی، داخل گوش و نامرئی نیز دارد. مدل سمعکclear به راحتی با سیستم dex به موبایل، تلویزیون و دستگاههای صوتی متصل می شود . این سمعک نویز صدا را به خوبی از بین می برد و شما به راحتی می توانید صدای طبیعی گوینده را بشنوید و قابلیت سیستم تنظیم میزان صدا را دارد. سمعک کلیر کلیه لوازم جانبی سمعک ویدکس را دارا می باشد.این سمعک کلیه عوامل مزاحم صدای پس زمینه را حذف میکند تا صدای طبیعی تر به گوش شما منتقل شود و عملکرد آن در محیط های شلوغ چند برابر می شود، همچنین سمعک کلیر دارای طیف رنگی زیبایی شامل آبی، قهوه ای،سبز،سفید،مشکی،سرخابی،قرمز و طوسی موجود است.

سمعک Moment

سمعک MOMENT در مارچ ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد . این سمعک کاملا در مجرای گوش قرار می گیرد. نامرئی است و از ویژگی های منحصر به فرد این سمعک، صدای خالص و طبیعی است که به شنونده منتقل میکند. در حالت عادی صدای پردازش شده دیرتر از صدای گوینده به پرده گوش می رسد، اما سمعک MOMENT دارای فناوری ZERO DELAY است که تاخیر صدا را ازبین می برد و صدای طبیعی تر به گوش می رسد. سمعک MOMENT به بلوتوث متصل می شود و قابل شارژ است و با باتری یون لیتیوم کار میکند و فناوری SOUND SENSE LEARN سمعک را متناسب با وضعیت شنوایی دلخواه شما تنظیم میکند. این سمعک در رنگ های بژ، قهوه ای روشن ، قهوه ای تیره موجود است. از دیگر فناوری های این سمعک ، یادگیری ماشین (MACHINE LEARNING) است که کیفیت شنوایی را افزایش میدهد.
 

آیا سمعک MOMENT به گوشی های هوشمند متصل می شود؟

 

قابلیت اتصال به گوشی های آیفون را دارد و می توانید به راحتی موسیقی مورد علاقه تان را گوش دهید و تماس بگیرید، همچنین مناسب برای دستگاه های جدید اندروید است.

از شما عزیزان ممنون هستیم که تا این قسمت از مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از شما خواهشمندیم که مقالات ما را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با تشکر

مطالب ما را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

آیا مایل هستید که در زمینه سمعک از ما مشاوره رایگان بگیرید؟