سمعک برند استارکی

Home » برند سمعک » سمعک یونبترون » سمعک برند استارکی

سمعک استارکی Starkey

سمعک استارکی در سال 1971 توسط بیل آستین در مینه سوتا آمریکا تاسیس شد. بیل آستین بعد از خرید لابراتوار کوچک تولید قالب سمعک از هارولد استارکی، سمعک استارکی را تاسیس کرد. بعد از حدود دو سال یعنی در سال 1973، استارکی به علت مهارت و تجربه ای که در زمینه ساخت قالب سمعک داشت، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سمعک در دنیا شد. آنها در صنعت شنوایی برای ساخت سمعک‌های داخل گوشی شناخته شده‌اند.

سپس در سال 1993، سمعک استارکی با عرضه اولین سمعکی که کاملا در داخل مجرای گوش قرار می گیرد، صنعت سمعک را متحول ساخت. نام این سمعک Tympanette بود، سمعک Tympanette کوچکترین و معروفترین سمعک نامرئی CIC در آن زمان بود. در سال 2010، دوباره استارکی با ارائه سمعک ساندلنز (SoundLens)، اولین و کوچکترین سمعک نامرئی IIC به نام SoundLens Synergy را ارائه داد.

استارکی معتقد است، که بهترین شنیدن به معنای بهتر زندگی کردن است.

همانطور که ذکر شد، استارکی همیشه برای تولید سمعک‌های داخل گوشی مورد توجه قرار گرفته‌ و به خاطر سمعک‌های نامرئی IIC یا سمعک‌های پنهان خیلی معروف شدند. آنها همچنین یکی از اولین دو تولیدکننده سمعک ساخته شده برای آیفون (Made For iPhone) بودند، که Halo نامیده شد، که اکنون Halo 2 جایگزین آن شده است. کمپانی دیگری که همگام با استارکی در این زمینه پیشرو بود، ریساند نام دارد. ریساند با تولید سمعک لینکس (LiNX) یکی از اولین تولیدکنندگان سمعک ساخته شده برای آیفون بود.

سمعک Livio AI استارکی

 

استارکی ادعا می‌کند، که سمعک Livio AI اولین سمعک در دنیا است، که دارای کیفیت صدای عالی و همچنین هوش مصنوعی برای ردیابی فعالیت‌های سلامت بدن و مغز است.

این سمعک دارای حسگرهای یکپارچه و هوش مصنوعی است، Livio AI وسیله‌ای چند منظوره است، به‌طوری‌که آنچه را که سمعک می تواند انجام دهد، را دوباره باید تعریف کرد. تاکنون سمعکی وجود نداشته، که فعالیت بدنی و سلامت شناختی را اندازه‌گیری کند.

 

بیشتر دستگاه‌های ردیابی سلامت از مچ دست استفاده می‌کنند، اما گوش داده‌های بسیار دقیق‌تری را ارائه می‌دهد. در واقع، برای ردیابی سلامت گوش اندامی مناسب و قابل اعتماد است و Livio AI اولین وسیله‌ای است، که برای این منظور از گوش استفاده می‌کند.

این سمعک برای اکثر کم شنوایی از حد ملایم تا شدید مناسب است، دارای برنامه درمان وزوز گوش و در دو مدل ریک (RIC) و پشت گوشی (BTE) عرضه می‌شود.

سمعک Livio AI دارای تکنولوژی ساخته شده برای آیفون (MFi) است. این سمعک از طریق اپلیکیشن Thrive مستقیم به گوشی موبایل آیفون وصل می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد تا تماس‌های تلفنی، موسیقی و پیام‌ها را مستقیم از تلفن همراه به سمعک‌های خود انتقال دهد. برای کاربران اندرویدی نیز، نیاز به + Remote Microphone برای انتقال صدا از تلفن همراه به سمعک می‌باشد.

هنگام استفاده از اپلیکیشن Thrive، کاربران سمعک Livio AI همچنین می‌توانند با افرادی که به زبان‌های دیگری صحبت می‌کنند، با استفاده از خدمات ترجمه گفتار به متن ارتباط برقرار کنند.

ویژگی‌های اصلی:

  • دارای سیستم Hearing Reality، این تکنولوژی حتی در محیط‌های پر سر و صدا موثر است و به شما امکان می دهد تا از وضوح گفتار لذت ببرید.
  • به راحتی هر زمان و هر جا می‌توانید با اپلیکیشن Thrive سمعک خود را تنظیم کنید.
  • اولین سمعکی است، که شامل حسگرهای یکپارچه است، بنابراین می‌توانید فعالیت‌های سلامت بدن و مغز خود را پیگیری کنید.
  • کوچکترین سمعک قابل شارژ، با یک بار شارژ 24 ساعت می‌توانید از سمعک استفاده کنید. (فقط در مدل ریک (RIC) باتری سمعک قابل شارژ موجود است)
  • ارسال صدا بصورت وایرلس و همزمان از تلفن همراه هوشمند یا لوازم جانبی بی‌سیم به سمعک شما. هنگامی که با تلفن‌ همراه صحبت می‌کنید، تلویزیون تماشا می‌کنید یا به موسیقی گوش می‌کنید.
  •  
  • کیفیت عالی، شفافیت و سازگاری عالی با فن‌آوری جدید کراس (CROS) که جابجایی صدا بین سمعک‌ها را امکانپذیر می‌سازد.
  • وقتی ویژگی GPS تلفن هوشمند شما یک مکان مشخص را تشخیص می‌دهد، حافظه جغرافیایی به طور خودکار تنظیمات سمعک را تغییر می‌دهد. به عنوان مثال، تنظیمات مربوط به «خانه» هنگام ورود به خانه فعال می‌شود.
  • اپلیکیشن Thrive به شما امکان می‌دهد، تنظیمات را متناسب با الویت‌های خود در محیط‌های مختلف شنیداری انجام دهید.
  • بهترین سیستم ضد فیدبک (سوت)، گوش دادن راحت و بدون فیدبک.
  • محافظ Surface NanoShield، سیستم محافظت کننده از آب، جرم گوش و رطوبت برای محافظت و اطمینان از دوام.
  • فن‌آوری پیشرفته درمان وزوز چند منظوره، که از طریق اپلیکیشن Thrive قابل تنظیم است و به کسانی که از وزوز گوش رنج می برند، کمک می‌کند.

سمعک پیکاسو (Picasso) استارکی

سمعک پیکاسو به شما کمک می‌کند تا با افراد و چیزهایی که بیشتر آنها را دوست دارید، همیشه در ارتباط باشید. سمعک‌های پیکاسو بر روی پردازشگر سینرژی (Synergy) ساخته شده‌اند و دارای سیستم پیشرفته Hearing Reality برای تقویت بهتر صدای گفتاری هستند. پیکاسو دارای پیشرفته‌ترین فن‌آوری استارکی با کیفیت صدای عالی است و متناسب با نیازهای شنیداری شما قابل تنظیم است.

سمعک نامرئی ساندلنز (SoundLens) استارکی

سمعک نامرئی ساندلنز پیشرفته‌ترین سمعک نامرئی IIC در بازار است. مطابق با نیازهای شنیداری و شکل مجرا گوش منحصر به فرد شما قالب‌گیری و ساخته می‌شود و راحت در عمق مجرای گوش شما قرار می‌گیرد، بنابراین فقط شما میدانید، که در گوش‌تان سمعک هست. این سمعک اولین و محبوب‌ترین سمعک نامرئی IIC می‌باشد. هنگامی که به دنبال کوچک‌ترین و راحت‌ترین سمعکها در دنیا می‌گردید، می توانید به سمعک ساندلنز از کمپانی استارکی اعتماد کنید. در حال حاضر، این سمعک بصورت هوشمند و هوشمند وایرلس (بی‌سیم) موجود است. در قلب سمعک نامرئی ساندلنز، از سیستم پردازشی جدید سینرژی(Synergy) و دو مدار تراکمی و یک سیستم عامل(Acuity) پیشرفته استفاده شده است.

درحالی‌که مخفی‌ترین سمعک را استفاده می‌کنید، اتصال بی‌سیم (وایرلس) به شما امکان می‌دهد، تا به تلفن همراه خود، تلفن ثابت و تلویزیون متصل می‌شوید.

سطوح تکنولوژی

سمعک ساندلنز  در سه سطح تکنولوژی موجود است.

  • عالی i2400
  • پیشرفته i2000
  • استاندارد i1600

سمعک ساندلنز در دو مدل ارائه شده است:

سمعک نامرئی هوشمند وایرلس، که فقط در سطح تکنولوژی عالی i2400 عرضه می‌شود و سمعک نامرئی هوشمند غیر وایرلس که در هر سه سطح تکنولوژی عرضه می‌شود.

سمعک Muse iQ استارکی

سمعک Muse iQ جدیدترین سمعک وایرلس استارکی با پردازشگر (پلت‌فرم) جدید سینرژی (Synergy) است.

سینرژی تنها پردازشگری است، که از فن‌آوری چهار هسته‌ای و دو مدار تراکمی بهره می‌برد و اولین پردازشگری است، که بالاترین سطح شنیدپذیری (Audibility) و بهینه‌سازی صدا را برای لذت بردن از حس شنوایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

پردازشگر سینرژی در ترکیب با سیستم عامل جدید Acuity، گفتار و صداهایی مانند موسیقی را به طرز شگفت انگیزی پردازش می‌کند. با این سمعک جدید استارکی، شنیدپذیری گفتار و لذت از گوش دادن به موسیقی در تمام محیط‌ها به خوبی انجام می‌شود.

سینرژی همچنین شامل تکنولوژی 900sync است. سیستم جدید کراس (Muse CROS) با استفاده از فن‌آوری وایرلس (بی‌سیم) کمک می‌کند، که افراد دارای کم شنوایی یک‌طرفه تجربه شنیداری فوق‌العاده‌ای داشته باشند. تکنولوژی وایرلس همچنین با انتقال صدا تلفن  به هر دو گوش (ear-to-ear) باعث بهبود درک صدای تلفن می‌شود.

 

سطوح تکنولوژی سمعک Muse iQ

این سمعک در پنج سطح از تکنولوژی ارائه می‌شود:

  • عالی i2400
  • پیشرفته i2000
  • استاندارد i1600
  • پایین i1200
  • پایه i1000

انواع سمعک Muse iQ

سمعک Muse mini BTE 312 استارکی

سمعک پشت گوشی وایرلسی که کوچک، اما قوی است. دارای کلید اهرمی و مدار تلفن (تله‌کویل) است و از باتری سمعک سایز 312 استفاده می‌کند.

سمعک 13  Muse BTE استارکی

این سمعک پشت گوشی وایرلس و قوی است. دارای کلید اهرمی و تله‌کویل است و از باتری سمعک سایز 13 استفاده می‌کند.

سمعک Muse Micro RIC 312t استارکی

سمعک  Muse Micro RIC 312t وایرلس، ریک، خیلی کوچک اما قوی است. دارای دکمه فشاری و برنامه درمان وزوز گوش می‌باشد. سایز باتری این سمعک، سایز 312 است. این سمعک دارای مدل قابل شارژ نیز می‌باشد.

سمعک Muse RIC 312t استارکی

سمعک Muse RIC 312t  وایرلس، ریک، کوچک اما قوی است. دارای دکمه فشاری و برنامه درمان وزوز گوش می‌باشد. از باتری سایز 13 برای این سمعک استفاده می‌شود.

سمعک نامرئی Muse CIC استارکی

این سمعک نامرئی استارکی، کاملا داخل مجرا قرار می‌گیرد. وایرلس، کوچک،کاملا نامرئی اما قوی است. سایز باتری این سمعک سایز 10 است.

سمعک داخل مجرا  Muse ITCاستارکی

این سمعک داخل گوشی استارکی وایرلس، کوچک اما قوی است، دارای تله‌کویل است و سایز باتری این سمعک، سایز 312 است.

سمعک داخل گوشی  Muse ITE استارکی

این سمعک داخل گوشی وایرلس، قوی و کمی بزرگتر از سمعک داخل مجرا است. دارای تل‌کویل و باتری این سمعک سایز 13 است.

سمعکHalo 2  استارکی

سمعک Halo 2 ، جدیدترین سمعک وایرلس (بی‌سیم) استارکی با پردازشگر سینرژی (Synergy) است. دارای فن‌آوری پیشرفته کاهش سر و صدا و میکروفن جهت‌دار دقیق برای طبیعی‌تر شدن صداهای گفتاری و شنیدن آسان‌تر گفتار در محیط‌های شنیداری پیچیده است.

این سمعک ساخته شده برای اتصال به تلفن‌های همراه اپل و اندروید، سادگی و تطبیق پذیری با فن‌آوری TruLink، پردازشگر بی‌سیم 2.4 GHz برای اتصال به آیفون ،آی‌پد ، آی‌پاد و Apple Watch  و همچنین ارسال صدای تلویزیون و موسیقی با کیفیت بسیار عالی به سمعک.

از شما عزیزان ممنون هستیم که تا این قسمت از مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از شما خواهشمندیم که مقالات ما را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با تشکر

مطالب ما را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

آیا مایل هستید که در زمینه سمعک از ما مشاوره رایگان بگیرید؟