سمعک برند ادیو سرویس

Home » برند سمعک » سمعک یونبترون » سمعک برند ادیو سرویس

برند ادیو سرویس

 

سمعک ادیوسرویس Audio Service یک برند آلمانی است که بیش از 40 سال سابقه تولید انواع محصولات شنیداری را در کارنامه خود دارد. این برند جزو گروه زیوانتوس (Sivantos) بوده و اکنون در بیش از 45 کشور نمایندگی دارد. با توجه به اینکه تمامی خدمات ارائه شده توسط این شرکت در راستای جلب رضایت و آسودگی مشتریان است، بنابراین کیفیت بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. سمعک ادیوسرویس متناسب با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و در انواع و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود.

 

تاریخچه

 

این شرکت در سال 1977 با شعار روحیه قوی و خدمت گرا و پیشگام در اختراع و نوآوری ، کار خود را در جهت خدمت رسانی به مددجویان کم شنوا و ایجاد یک زندگی شاد و فعال با ساخت و تولید سمعک های پیشرفته آغاز کرد . این شرکت طیف وسیعی از سمعکهای پشت گوشی ، RIC و داخل گوشی ( سفارشی و پیش ساخته ) را نه تنها در آلمان بلکه در بیش تاز 45 کشور جهان ارائه نمود موسس این شرکت هورست پیترهه متخصص سیستمهای شنوایی در سفر به آمریکا به مزایای سمعکهای سفارشی آشنا شد و پس از بازگشت به آلمان ، تصمیم به تاسیس شرکت ساخت وسایل کمک شنوایی و سمعک برای خدمات دهی به مددجویان کم شنوا گرفت و در سال 1977 آن را تاسیس کرده و شروع به ساخت انواع سمعکها با تکنولوژی به روز و بالا در جهت رفع نیازهای مددجویان کم شنوا کرد و جوایز متعددی برای ابتکار و نو آوری و خلاقیت در ساخت انواع وسایل کمک شنوایی به دست آورد .

 

اکنون زمان آن است که درباره انواع سمعک ادیوسرویس صحبت کنیم. به طور کلی سمعک‌های این برند در سه دسته سمعک پشت گوشی و سمعک داخل گوشی و سمعک با رسیور مجرای گوشی در دسترس کاربران قرار دارند. اما برند آلمانی ادیوسرویس مدل‌های مختلفی نیز دارد که عبارت‌اند از:

  • Vega
  • Sina
  • Ida
  • Icon
  • Rixx
  • Mood

 

یکی از جدیدترین سمعک‌های ادیوسرویس، سمعک Stiline است که علاوه بر اینکه ظاهری زیبا دارد، از تکنولوژی‌های به‌روزی نیز در ساخت آن استفاده شده است. سمعک‌های quixx  نیز جزو سری سمعک‌های پیش ساخته و داخل گوشی این برند هستند.

مزایای خرید سمعک ادیو سرویس از نیک آوا

با خرید این سمعک از نیک آوا ضمن آنکه می‌توانید از مشاوره با کارشناسان مجرب ما بهره‌مند شوید، امکان استفاده از گارانتی و سایر خدمات پس از فروش نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

از جمله مزایای این سمعک می‌توان به ظاهر زیبا و ظریف آن اشاره کرد. علاوه بر آن، این برند به دلیل نیاز نداشتن به قالب‌گیری در سال‌های 2010 تا 2014 جزء پرفروش‌ترین برندها در آلمان بود. هنوز هم برند ادیوسرویس به دلیل امکانات و خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، بسیار محبوب است.

 

جالب است بدانید که سمعک Audio Service از جهت قیمت نیز، به سه دسته تقسیم می‌شود:

  • قیمت سمعک‌های رده پایین: 1.5 میلیون تومان به بالا
  • قیمت سمعک‌های رده متوسط: 2.5 میلیون تومان به بالا
  • قیمت سمعک‌های رده پیشرفته: 4 میلیون تومان به بالا

ویژگی‌های سمعک ادیو سرویس Audio Service

برند ادیوسرویس در زمینه تولید سمعک‌های داخل گوش بسیار عالی بوده و همچنین قابلیت سفارشی‌سازی دارد و می‌تواند سمعک‌هایی متناسب با نیازهای شما تولید کند. برجسته‌ترین ویژگی این سمعک قابلیت تنظیم آن به صورت دستی و از راه دور است. قابلیت شارژ وایرلس با باتری‌های لیتیوم یونی و همچنین امکان استریم کردن صوت به صورت وایرلس از دیگر ویژگی‌های این سمعک آلمانی است که آن را نسبت به مدل‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

انواع سمعک های ادیو سرویس

سمعک ادیو سرویس 3G4

سمعک های گروه 3G4، دارای 12 باند و 6 کانال پردازشی هستند. از دیگر ویژگی های این سمعک ها می توان به قابلیت تنظیم آنها به صورت وایرلس اشاره کرد. کاربران این سمعک ها می توانند به راحتی با گوشی موبایلشان صحبت کنند بدون اینکه سمعکشان کوچکترین فیدبکی داشته باشد.

سمعک ادیو سرویس 6G4

سمعک های گروه 6G4 دارای 16 باند و 8 کانال پردازشی و مدارات ویژه حذف فیدبک و مدیریت نویز هستند. سمعک های گروه G4 این قابلیت را دارند که همزمان با جبران افت شنوایی کاربر، صدای وزوز گوش او را نیز از کاهش دهند؛ همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این سمعک ها قابلیت استفاده از آنها با هر دو نوع باتری قابل شارژ و باتری های معمولی است.

سمعک ادیو سرویس Volta

سمعک های گروه Volta دارای 8 باند و 4 کانال پردازشی هستند. مدل پشت گوشی این سمعک دارای دکمه ای بر روی بدنه خود است که کاربران با استفاده از آن و با توجه به محیطی که در آن قرار می گیرند می توانند صدای سمعک خود را کاهش یا افزایش دهند. همچنین مدل داخل گوشی این دسته نیز دارای دکمه ای برای تغییر صدای سمعک متناسب با محیط است.

رده بندی و سطوح تکنولوژی سمعکهای ادیوسرویس

سطوح تکنولوژی این سمعکها به 5 رده تقسیم بندی می شود که پایین این سطح 3 و بالاترین سطح 16 می باشد که در مورد این تکنولوژی ها توضیحاتی ارائه می کنیم.

سطح فنی 3 یا level3

اولین سطح تکنولوژی سمعکهای ادیوسرویس در استایلهای مختلف ( یه غیر از G5 و پشت گوشی و داخل گوشی و … موجود می باشد . سمعکهای در این سطح تکنولوژی دارای 6 کانال فرکانسی هوشمند در رنگهای مختلف دارای سیستم ضد فیدبک ، دارای تکنولوژی مدیریت صدا در حد متوسط دارای سیستم های چند میکروفونه ، دارای 12 کانال پردازشی ، صدای شفاف ، 4 برنامه شنیداری و 6 کانال خروجی صدا می باشد .

سطح فنی 4

این سمعکهای این سطوح دارای 8 کانال فرانسی ، دارای مدیریت ضد فید بک قوی ، تکنولوژی مدیریت سروصدا در حد متوسط ، دارای سیستمهای چند میکروفونه دارای 16 کانال پردازش سیگنال ، و همگام سازی دو گوشی از دیگر ویژگی های این سطح می باشد .

سطح فنی 8

در این سطح سمعکها دارای 12 کانال فرکانسی بوده و دارای مدارات ضد فیدبک قوی ، تکنولوژی مدیریت سروصدای خوب ، دارای حافظه ثبت اطلاعات ، دارای 24 کانال پردازشی سیگنال و 12 کانال کنترل خروجی صدا و دارای تکه کویل و همگام سازی دو گوشی و جریان صوتی مستقیم ، و قابلیت اتصال به وسایل جانبی .

 

سطح فنی 12

دارای 16 کانال فرکانسی ، دارای مدارات ضد فیدبک قوی ، قابلیت وصل شدن به تلفن های همراه قابلیت وصل شدن به مدیریت وزوز گوش و دارای میکروفونهای مختلف تک سویه و چند سویه تکنولوژی فوکوس گفتاری در زوایای مختلف و دارای تکنولوژی ثبت اطلاعات و 32 کانال پردازشی و 16 کانال خروجی صدا و 6 برنامه شنیداری دارای همگام سازی دو گوشی ، و پخش مستقیم جریان صدا ، و قابلیت وصل شدن به وسایل صوتی و تصویری و وسایل جانبی از طریق بلوتوث

سطح فنی 16

بالاترین سطح تکنولوژی سمعکهای ادیوسرویس ، دارای 20 کانال فرکانسی هوشمند وایرلس ، قابلیت تطبیق با محیطهای مختلف ، دارای میکروفونهای پیشرفته ، دارای تکنولوژی فوکوس بر گفتار ، دارای برنامه وزوز گوش ، دارای 40 کانال پردازشی و 20 کانال خروجی صدا دارای تکنولوژی همگام سازی دو گوش و جریان صوتی بیسیم و قابلیت به اتصال به وسایل جانبی و گوشیهای همراه .

سمعکهای ادیوسرویس در پلتفرمهای و ریز پردازنده مختلف G4 وG5 وG6 موجود می باشند که بررسی بعضی از این پلتفرمها می پردازیم .

از شما عزیزان ممنون هستیم که تا این قسمت از مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از شما خواهشمندیم که مقالات ما را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با تشکر

مطالب ما را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

آیا مایل هستید که در زمینه سمعک از ما مشاوره رایگان بگیرید؟