برند های سمعک

قبل
بعدی

سمعک فوناک

Phonak

این کمپانی مشهور در سال 1947 در سوئیس بنا شده است. در ابتدا به نام elektroakustikr fur AG و در حال حاضر phonak AG شناخته می شود. می توان گفت سمعک های برند فوناک ……..

درباره‌ی سمعک فوناک

سمعک زیمنس

Siemens

تجهیزات شنوایی زیمنس (Siemens Hearing Instruments یا Siemens Audiology Solutions)، سال‌ها یکی از تولیدکنندگان سمعک بود. سمعک و لوازم جانبی زیمنس به افراد کم شنوا کمک می‌کرد که بهتر با دیگران………..

درباره‌ی سمعک زیمنس

سمعک ویدکس

Widex

سمعک ویدکس در سال 1956 میلادی به کوشش خاندان توفهلم و وسترمن در کشور دانمارک تاسیس شد و هم‌اکنون آن‌ها مالک و اداره‌کننده این کمپانی هستند. ویدکس به علت داشتن فرمول تجویزی……..

درباره‌ی سمعک ویدکس

سمعک ریساند

Resound

ریساند با ریشه‌هایی که به سال 1943 باز می‌گردد، همواره در صنعت سمعک پیشگام بوده و تعدادی از تکنولو‌ژی‌های صنعت شنوایی اولین بار توسط سمعک ریساند عرضه شده ………..

درباره‌ی سمعک ریساند

سمعک رکستون

Rexton

کستون ( Rexton)  نام یکی از معروف‌ترین برندهای تولید سمعک است. این برند برای اولین بار در سال 1955 توسط شرکت رکستوندر شهر زوریخ سوئیس محصولات شنیداری خود را تولید و عرضه کرد. محصولات  کمپانی رکستون به دلیل شفافیت عالی ……..

درباره‌ی سمعک رکستون

سمعک برنافون

Bernafon

سمعک برنافون سوئیس شرکت بزرگ تولید کننده با بهترین قیمت، بالغ بر ۷۰ سال است که در زمینه تجهیزات شنوایی و سمعک فعالیت می کند و نیز در بیش از ۷۰ کشور دنیا محصولات خود را عرضه می کند. این کمپانی …….

درباره‌ی سمعک برنافون

سمعک استارکی

Starkey

سمعک استارکی در سال 1971 توسط بیل آستین در مینه سوتا آمریکا تاسیس شد. بیل آستین بعد از خرید لابراتوار کوچک تولید قالب سمعک از هارولد استارکی……….

درباره‌ی سمعک استارکی

سمعک ادیوسرویس

Audio service

سمعک ادیوسرویس Audio Service یک برند آلمانی است که بیش از 40 سال سابقه تولید انواع محصولات شنیداری را در کارنامه خود دارد. این برند جزو گروه زیوانتوس (Sivantos) بوده و ……….

درباره‌ی سمعک ادیوسرویس

سمعک اتیکن

Oticon

، در سال 1946 شرکت اتیکن را تاسیس شد. از دهه 60 و 70 میلادی، کمپانی اتیکن همواره تولیدکننده‌ای پیشرو در صنعت سمعک و وسایل کمک شنوایی در دنیا بوده و نمایندگی‌های ……

درباره‌ی سمعک اتیکن

سمعک ای ام

A & M

شعار کمپانی سمعک A&M آشنایی با سلیقه ی شنوایی جامعه ی کاربران سمعک به دلیل سابقه ی قریب به 100 ساله ی آن است. در کشور ما نیز ……….

درباره‌ی سمعک ای ام

سمعک یونیترون

Unitron

برند یونیترون یکی از بهترین و پیشرفته ترین برند های مدرن در زمینه‌ی تولید سمعک می‌باشد. این برند ، در صنعت تجهیزات شنوایی و سمعک ها ، بسیار تاثیر گذار است و جالب است بدانید که این کمپانی بزرگ ، از سال 1964 تا…………

درباره‌ی سمعک یونیترون

آیا مایل هستید که در زمینه سمعک از ما مشاوره رایگان بگیرید؟